Menu

adver2

Online διαφήμιση: Πώς να δημιουργήσει αποτελεσματική Online Διαφήμιση

Η Online διαφήμιση είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών για να επεκτείνουν την πρόσβασή τους, να βρουν νέους πελάτες, και να διαφοροποιήσουν τις πηγές εσόδων τους.

Με τόσες πολλές επιλογές - από τη PPC(Pay Per Click) και την διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα, στην online διαφήμιση προβολής και σε app διαφημίσεις - η online διαφήμιση μπορεί να φοβίσει τους νεοεισερχόμενους, αλλά δεν πρέπει να είναι έτσι. Η Artifico μπορεί να κάνει την online διαφήμιση εύκολη και κατανοητή, και έχουμε βοηθήσει πολλές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν με τη χρήση της πληρωμένης διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης και τα κοινωνικά δίκτυα.

Online Διαφήμιση: Μηχανές Αναζήτησης

Όταν σκέφτεστε την online διαφήμιση, τότε πιθανότατα σκέφτεστε πληρωμένες διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης. Η πληρωμένη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης - επίσης γνωστή ως pay-per-click διαφήμιση, ή PPC - είναι μια από τις πιο κοινές και αποτελεσματικές μορφές της online διαφήμισης.

Η πληρωμένη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης σας επιτρέπει να πλειοδοτήσετε σε σχετικές λέξεις και φράσεις και αν επιτύχετε να εμφανιστεί η διαφήμισή σας στους χρήστες όταν εισέρχονται σε συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης στο Google ή το Bing. Αυτοί οι όροι και φράσεις είναι γνωστή ως λέξεις-κλειδιά, και αποτελούν τη βάση της διαφήμισης της PPC. Οι διαφημιστές δίνοντας προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά παίρνουν μέρος σε ένα είδος δημοπρασίας διαφημίσεων. Αυτό εξασφαλίζει ότι όλοι οι διαφημιστές έχουν μια δίκαιη ευκαιρία να εμφανίσουν τις διαφημίσεις τους στους χρήστες, παρά μόνο εκείνοι με τους μεγαλύτερες προϋπολογισμούς διαφήμισης.

Οι Λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα σχετικές με την επιχείρησή σας, οργανωμένες και δομημένες σε λογικές ομάδες διαφημίσεων που θα χωρίζονται από τον τύπο της καμπάνιας, και ευθυγραμμισμένο με το σωστό τύπο αντιστοίχισης για να εμφανίζεται στα δεξιά τους επισκέπτες, την κατάλληλη στιγμή, για τη σωστή εκστρατεία.

Online διαφήμιση: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Ενώ η πληρωμένη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να θεωρηθεί ότι καθόρισε το διαδίκτυο όπως το γνωρίζουμε σήμερα, η διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα θα καθορίσει την μορφή του διαδικτύου του μέλλοντος.

Τα Κοινωνικά Δίκτυα παραμένουν οι πιο δημοφιλείς περιοχές στο διαδίκτυο όπου οι ενήλικες περνούν την ώρα τους. Τα πιο δημοφιλή από αυτά είναι το Facebook και το Twitter, γι’ αυτό και οι διαφημιστές έχουν εξελίξει τις στρατηγικές τους ώστε να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στα συγκεκριμένα κοινωνικά δίκτυα. Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι παρόμοια με την πληρωμένη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης, με την μεγάλη διαφορά όμως ότι οι διαφημιστές πρέπει να «ψάξουν» για τους χρήστες, και όχι το αντίστροφο.

Ένα από τα πιο δυνατά σημεία της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα είναι η αναλυτικότητα με την οποία οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύσουν τους υποψήφιους πελάτες. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύσουν στους χρήστες με εκατοντάδες παραμέτρους, από δημογραφικά δεδομένα (όπως η ηλικία, το φύλο, το εισόδημα, το επίπεδο εκπαίδευσης, καθώς και η οικογενειακή κατάσταση), προτιμήσεις περιήγησης και την κοινωνική τους συμπεριφορά.
Το Facebook επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύουν τους χρήστες με βάση το επίπεδο της εκπαίδευσης, και μπορούν να προσδιορίσουν ακόμα και συγκεκριμένες σχολές.

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν επίσης να στοχεύσουν στους χρήστες με βάση τους τύπους των σελίδων και τα προφίλ που ακολουθούν, τα πράγματα που αγοράζουν, και τις ειδήσεις που διαβάζουν. Αυτό το προσαρμοσμένο κοινό μπορεί να δημιουργηθεί από τα υπάρχοντα δεδομένα των πελατών (για τη δημιουργία «παρόμοιων» ακροατηρίων, παρόμοιων χρήστών) σε email λίστες, οι οποίες το Facebook και το Twitter μπορεί να αντιστοιχιστεί με τα δεδομένα τους για αυτούς τους χρήστες και να αποκαλύψει μεγαλύτερη γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά τους.

Η άνοδος του λεγόμενου "μάρκετινγκ ταυτότητας» έχει αποδειχθεί ότι είναι το πιο πρόσφατο - και, αναμφισβήτητα, η πιο βαθιά - στροφή στην ψηφιακή αγορά της τελευταίας δεκαετίας, προσφέροντας στους διαφημιστές απίστευτες ευκαιρίες για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους.

adver1

PPC και Κοινωνικά Δίκτυα – Ο τέλειος συνδυασμός

Συνδυάζοντας την ευρύτητα πρόσβασης της διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης και την αναλυτικότητα της διαφήμισης στα Κοινωνικά Δίκτυα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας, να προσεγγίσετε νέους πελάτες, και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Αυτό που μπορούμε να σας προσφέρουμε είναι οι κατάλληλες για εσάς ενέργειες που θα μεγιστοποιήσουν την απόδοση της διαφήμισής σας στο διαδίκτυο.